Uitvoeringen

In de jaren 2020 t/m 2022 is er geen uitvoering geweest i.v.m. Corona en de gevolgen daarvan op ons koor.

Het Fiejesta koor geeft jaarlijks tenminste één officiële uitvoering, meestal rond half/eind november.

Dit wordt tijdig bekendgemaakt op onze website, in buurtkranten en door het verspreiden van folders.

Naast de officiële uitvoering kan Fiejesta bij speciale gelegenheden optreden, variërend van een korendag, kerstviering dan wel een koffieconcert in een zorgcentrum of ziekenhuis.

Uitvoeringen

23 november 2019

Het concert was met muziek en liederen van de 15e eeuw tot heden.

Onder leiding van Evelyn Dijk, dirigent en sopraan, met Louis Levelt (piano) en Cirta Tooth (altviool).

Generale repetitie was in het Vondelstede (Amsta), Amsterdam

Het concert was in ’t Fijnhout Theater, Lootsstraat 39, Amsterdam

(zie Actueel nieuws voor het programma)

24 november 2018

Het concert was met muziek van o.a. de 15e en 16e eeuw.

Met Evelyn Dijk, dirigent en sopraan en Louis Levelt, piano

Generale repetitie was in het Vondelstede (Amsta), Amsterdam

Het concert was in ’t Fijnhout Theater, Lootsstraat 39, Amsterdam

25 november 2017

Het concert bood een zeer gevarieerd programma met dit jaar een Amerikaanse twist.

Olv Evelyn Dijk met medewerking van Louis Levelt (piano), Frans Levelt (altviool) en Cirta Tooth-Levelt (viool).

Het concert vond plaats in het Munganga Theater, Schinkelhavenstraat 27 hs, Amsterdam.

19 november 2016

Het concert bood een zeer gevarieerd programma met o.a. Schotse en Ierse volksmuziek.

21 november 2015

Het concert stond in het teken van het 25-jarig bestaan van het koor. Voor die gelegenheid was de oprichtster van het koor Annet Lans aanwezig als soliste. Aan het concert werkten verder mee Evelyn Dijk en pianisten Louis Levelt en Bart van Sambeek.

De jonge dochters van dirigent Marjon Ittner zongen ook een intermezzo.

Het concert vond plaats in de Willem de Zwijgerkerk, Olympiaweg 14, Amsterdam-Zuid.

29 november 2014

Het concert stond in het teken van het thema Liefde en Huwelijk. Op het repertoire stond een zeer gevarieerd programma met liederen van Luca Marenzio, Joseph Haydn en Bela Bartók en nog meer.

Olv Marjon Ittner met medewerking van de sorpraan Evelyn Dijk en de pianist Louis Levelt.

Het concert vond plaats in de Willem de Zwijgerkerk, Olympiaweg 14, Amsterdam-Zuid.

16 november 2013

Deze uitvoering / concert vond plaats in de Willem de Zwijgerkerk, Olympiaweg 14, Amsterdam-Zuid.

Het concert stond onder leiding van Marjon Ittner en bood een zeer gevarieerd programma. Het concert werd muzikaal ondersteund door de sopraan Evelyn Dijk en de pianisten Louis Levelt en Bart van Sambeek.

Het was een prachtige concert en werd druk bezocht door bijna 100 toehoorders.

Opnieuw geheel goed verzorgd door de koster/beheerder van de Willem de Zwijgerkerk, de heer van Wijngaarden.

10 november 2012

Deze uitvoering / concert vond plaats in de Willem de Zwijgerkerk, Olympiaweg 14, Amsterdam-Zuid.

Het concert stond onder leiding van Marjon Ittner en bood een zeer gevarieerd programma. Het concert werd muzikaal ondersteund door de sopraan Evelyn Dijk en de pianiste Claudia Nacu-Korozsi.

Er waren ruim 70 toehoorders. Het geheel was uitstekend verzorgd door de koster/beheerder van de Willem de Zwijgerkerk, de heer van Wijngaarden.

Muzikale koorbijdrage

vrijdag 4 mei 2012 tijdens de dodenherdenking

Op vrijdag 4 mei heeft Fiejesta opnieuw een muzikale koorbijdrage geleverd tijdens de dodenherdenking bij het Vondelpark - Amstelveenseweg.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -