Uitvoeringen

Jaarlijkse en overige uitvoeringen

Concert 18 november 2013

In de jaren 2020 t/m 2022 is er geen uitvoering geweest i.v.m. Corona en de gevolgen daarvan op ons koor.

Jaarlijkse uitvoering

Het Fiejesta koor geeft jaarlijks tenminste één officiële uitvoering, meestal rond half november. Dit wordt tijdig bekendgemaakt op zowel onze website als in buurtkranten, alsmede door middel van folders die her en der verspreid worden.

25 november 2017

Het concert biedt een zeer gevarieerd programma met dit jaar een Amerikaanse twist. .

Olv Evelyn Dijk met medewerking van Louis Levelt (piano), Frans Levelt (altviool) en Cirta Tooth-Levelt (viool).

Toegangsprijs 7 euro

Munganga Theater

Schinkelhavenstraat 27 hs

Zaal open 14.00 uur

Besloten uitvoering zaterdagmiddag

18 november 2017

Verzorgingshuis Vivium Torendael

Veluwelaan 21

19 november 2016

Toegangsprijs 7 euro

Munganga Theater

Schinkelhavenstraat 27 hs

Zaal open 14.00 uur

21 november 2015

Het concert stond in het teken van het 25-jarig bestaan van het koor. Voor die gelegenheid was de oprichtster van het koor Annet Lans aanwezig als soliste. Aan het concert werkten verder mee Evelyn Dijk en pianisten Louis Levelt en Bart van Sambeek.

De jonge dochters van dirigente Marjon Ittner zongen ook een intermezzo.

Het concert vond plaats in de

Willem de Zwijkgerker, Olympiaweg 14, Amsterdam-Zuid

29 november 2014

Het concert vond plaats in de:

Willem de Zwijgerkerk, Olympiaweg 14, Amsterdam-Zuid.

Het concert stond in het teken van het thema Liefde en Huwelijk. Op het repertoire stond een zeer gevarieerd programma met liederen van Luca Marenzio, Joseph Haydn en Bela Bartók en nog meer.

Aan het concert werkten mee de sorpraan Evelyn Dijk en de pianist Louis Levelt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16 november 2013

Concert 23-jaar Fiejesta

Deze uitvoering / concert vond plaats in de:

Aanvang: 15.00 uur. Einde 17.00 uur. Toegang was slechts € 5,=

Het concert stond onder leiding van Marjon Ittner en bood een zeer gevarieerd programma. Het concert werd muzikaal ondersteund door de sopraan Evelyn Dijk en de pianisten Louis Levelt en Bart van Sambeek.

Het was een prachtige concert en werd druk bezocht door bijna 100 toehoorders.

Opnieuw geheel goed verzorgd door de koster/beheerder van de Willem de Zwijgerkerk, de heer van Wijngaarden.

10 november 2012

Concert 22-jaar Fiejesta

Deze uitvoering / concert vond plaats in de:

Willem de Zwijgerkerk, Olympiaweg 14, Amsterdam-Zuid.

Aanvang: 15.00 uur. Einde 17.00 uur. Toegang was slechts € 5,=.

Het concert stond onder leiding van Marjon Ittner en bood een zeer gevarieerd programma. Het concert werd muzikaal ondersteund door de sopraan Evelyn Dijk en de pianiste Claudia Nacu-Korozsi.

Er waren ruim 70 toehoorders. Het geheel was uitstekend verzorgd door de koster/beheerder van de Willem de Zwijgerkerk de heer van Wijngaarden.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Muzikale koor bijdrage

vrijdag 4 mei 2012

tijdens de dodenherdenking

Op vrijdag 4 mei heeft Fiejesta opnieuw een muzikale koor bijdrage geleverd tijdens de dodenherdenking bij het Vondelpark - Amstelveenseweg.

Overige uitvoeringen

Naast de officiële uitvoering kan Fiejesta bij speciale gelegenheden optreden, variërend van een korendag, kerstviering danwel een koffieconcert in een bejaarden-, of ziekenhuis.